مبدل کاهنده 60 آمپر جدید

راهنمای مشتری؟

سفارش از واتس اپ

مبدل کاهنده 60 آمپر 24 به 12 ولت جدید

جهت تبدیل ولتاژ DC به DC با بهره گیری از فناوری سوئیچینگ SWITCHING TECHNOLOGY می‌توان از دستگاه‌های مبدل ولتاژ بهره برد. چرا که دیگر مواردی که این تبدیل را انجام می دهند مانند: ماژول تبدیل ولتاژ از جمله ماژول کاهنده یا ماژول افزاینده میزان شدت جریان بسیار پایین در حد 3 آمپر دارند.

در نتیجه برای تبدیل کردن ولتاژ دستگاه‌ها و باتری‌های 24 ولتی مانند: برق ماشین‌های سنگین، کامیون، تریلی، ماشین آلات راه سازی، لودر، گریدر، مینی بوس، اتوبوس، خودروهای نظامی سیستم‌های سولار خورشیدی و… به ولتاژ 12V DC نیاز است که از دستگاه مبدل 24 به 12 ولت 60 آمپر استفاده شود که البته در شدت جریان های متفاوت عرضه می شود. کالای فوق این کار تبدیل را به بهترین شیوه انجام داده و شدت جریان خروجی حداکثری 60 آمپر را با تلورانس 30% مثبت یا منفی به کاربر ارائه می‌دهد.

توضیح درباره‌ی استفاده از فیوز محافظ

در مبدل کاهنده 60 آمپر 24 به 12 ولت، در واقع ولتاژ ورودی 24 ولت 2 برابر ولتاژ خروجی 12 ولت است و اما جریان نصف خروجی است. به این معنا که اگر در خروجی 60 آمپر داشته باشیم ( البته کاهش 35% درصد را نیز  باید در نظر  بگیرید ) در ورودی 24 ولتی باید 30 آمپر داریم.
در این مبدل از دو فیوز 20 آمپری برای محافظت استفاده شده است.

ویژگی ها

 عبور جریان از المان های الکترونیکی موجب تولید گرمای زیادی میشود واین گرمای تولید شده باید به گونه ای دفع شود تا موجب آسیب دیدن  برد نشود.در تکنولوژی جدید مبدل های ایلکو از هیت سینک های موثر و قوی و فن های قدرتمند استفاده شده است تا عمل کنترل دما به خوبی صورت بگیردو دما بصورت مناسب دفع شود تا المان های مدار آسیب نبینند،که این کار باعث افزایش قابل توجه عمر مبدل ها میشود.

این نوع مبدل در برابر اتصال کوتاه در خروجی مقاوم است وبا وقوع اتصال کوتاه در خروجی مدار خاموش میشود تا آسیبی به دستگاه های متصل شده به مبدل نرسد.

از سایر ویژگی های این نوع مبدل میتوان به حفاظت اضافه بار و حفاظت ولتاژ خروجی(در صورت سوختن مبدل خروجی 24 ولت نمیشود) اشاره کرد.

 

سایر محصولات

مبدل های کاهنده 24 به 12 شرکت ایلکو در انواع مختلفی تولید میشوند که میتوانید متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید،همچنین در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با قسمت پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

سایر انواع مبدل های کاهنده 24به12 ولت  ساخت شرکت ایلکو عبارت اند از: