مبدل کاهنده 20 آمپر 5سیم جدید
مبدل کاهنده 20 آمپر 5سیم

راهنمای مشتری؟

سفارش از واتس اپ

مبدل کاهنده 20 آمپر 5سیم 24 به 12 ولت

از این دستگاه مبدل جهت تبدیل کردن برق باتری های DC در انواع خودرو سنگین، لودر، کامیون، مینی بوس و اتوبوس، تریلی، غلطک و ماشین آلات راه سازی، انواع جیپ و خودروهای نظامی با باتری 24 ولت، قایق و کشتی، سیستم های برق خورشیدی و سولار که دارای باطری 24 ولت هستند به برق 12 ولت استفاده می شود.

برای نمونه برای روشن کردن سیستم صوتی و ضبط و پخش خودرو که دارای ورودی برق 12 ولت هستند یا برای راه اندازی انواع ماژول آمپلی فایر 12 ولتی، انواع تجهیزات روشنایی و ال ای دی نواری ، ال ای دی پاور و … ماژول MP3 پلیر، مودم، دستگاه پاوز کارتخوان و هر دستگاه دیگری که دارای برق ورودی 12V DC نیاز به این مبدل 24 به 12 ولت خواهد بود.

ویژگی ها

 عبور جریان از المان های الکترونیکی موجب تولید گرمای زیادی میشود واین گرمای تولید شده باید به گونه ای دفع شود تا موجب آسیب دیدن  برد و قطعات روی آن  نشود.در تکنولوژی جدید مبدل های ایلکو از هیت سینک های موثر و قوی استفاده شده است تا عمل کنترل دما به خوبی صورت بگیردو دما بصورت مناسب دفع شود تا المان های مدار آسیب نبینند،که این کار باعث افزایش قابل توجه عمر مبدل ها میشود.

این نوع مبدل در برابر اتصال کوتاه در خروجی مقاوم است وبا وقوع اتصال کوتاه در خروجی مدار خاموش میشود تا آسیبی به دستگاه های متصل شده به مبدل نرسد.

از سایر ویژگی های این نوع مبدل میتوان به حفاظت اضافه بار و حفاظت ولتاژ خروجی اشاره کرد.

این مبدل از ولتاژ خروجی نیز حفاظت میکند و در صورت ایجاد مشکل در مبدل ولتاژ ورودی به خروجی منتقل نمیشود.

سایر محصولات

مبدل های کاهنده 24 به 12 شرکت ایلکو در انواع مختلفی تولید میشوند که میتوانید متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید،همچنین در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با قسمت پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

سایر انواع مبدل های کاهنده 24به12 ولت  ساخت شرکت ایلکو عبارت اند از: