اینورتر 12تا 24 ولت به 110 ولت

راهنمای مشتری؟

سفارش از واتس اپ

اینورتر 12 تا 24 ولت به 110 ولت

اینورتر ها دستگاههای مبدل هستند که مقدار ولتاژ یا جریان و یا فرکانس را تغییر می دهند. اینورتر 12 تا 24 ولت به 110 ولت ایلکو یک مبدل ولتاژ 12 تا 24 ولت DC به ولتاژ 110 ولت AC بوده که قابلیت توان دهی 300 تا 500 وات نامی را دارا می باشد. با به کارگیری یک باتری (12 یا 24 ولت) و اتصال به ورودی دستگاه ،در خروجی برق 110 ولت را تحویل مصرف کننده می دهد.شکل موج خروجی این دستگاه شبه سینوسی بوده که برای اکثر بارهای مصرفی مناسب می باشد.(این دستگاه برای استفاده طولانی مدت دستگاه های حساس مناسب نیست و باید از اینورتر های سینوسی استفاده کرد).در یک توان مساوی اینورتر های سینوسی قیمتی 4 برابر دارند.این دستگاه برای استفاده از بخاری ژاپنی  مناسب می باشد.

روش نصب اینورتر:

با اتصال فندکی اینورتر به جافندکی خودرو دستگاه به راحتی روشن میشود.

ویژگی های دستگاه:

این دستگاه انواع حفاظت های مورد نیاز را دارا می باشد.

1-حفاظت دمایی:در این مبدل  دما با کنترل جریان خروجی و بااستفاده از یک فن قدرتمند کنترل میشود.همچنین جنس برد و بدنه آلومینیومی باعث پخش شدن گرما در سطح بیشتر و در نتیجه خنک سازی بهتر دستگاه میشود.

2-حفاظت اتصال معکوس:با اتصال اشتباه سیم های مثبت ومنفی(قرمز و مشکی) ورودی دستگاه آسیب نمیبیند.تا زمانی که اتصال درست ورودی صورت نگیرد مبدل روشن نمیشود که این ویژگی باعث میشود تا با اتصال جابه جای ورودی دستگاه آسیب نبیند.

3-حفاظت ولتاژ ورودی:در این محصول ولتاژ ورودی به مبدل (از باتری خودرو یا…) توسط یک مدار داخلی حفاظت میشود تا کاهش ولتاژ ورودی موجب آسیب به اینورتر و یا باطری خودرو نشود.با وجود این حفاظت هنگام اتصال اینورتر به باتری خودرو امکان تخلیه کامل شارژ باتری خودرو وجود ندارد. با کاهش ولتاژ باتری مبدل حفاظت کرده و اینورتر خاموش میشود تا باتری  تخلیه نشود.

 4-حفاظت اضافه بار و اتصال کوتاه: اینورتر12 تا 24 ولت ایلکو قابلیت توان دهی 150 تا 300 وات در خروجی را دارا می باشد.با اعمال ولتاژ ورودی 10 تا 30 ولت به مبدل میتوان در خروجی توانی از150 تا 300 وات دریافت کرد.درصورتی که مصرف کننده ای بخواهد توان بیشتری از دستگاه بکشد اینورتر وارد حالت حفاظت شده و با کاهش دامنه ولتاژ خروجی توان را در مقدار حداکثر مجاز حفظ میکند.درصورت ادامه یافتن توان کشی بیش از حد مجاز دستگاه بطور خودکار خاموش میشود که  پس از رفع خطا برای روشن شدن نیاز است تا یک بار توسط کلید دستگاه خاموش و روشن شود.همچنین دستگاه هنگام اتصال خروجی به یکدیگر بصورت خودکار خاموش میشود تا به اینورتر و مصرف کننده آسیبی نرسد،در این حالت نیز پس از رفع اتصال کوتاه برای استفاده مجدد از اینورتر یک بار کلید روشن وخاموش دستگاه را  فشار دهید تا اینورتر دوباره روشن شود.وجود این دو حفاظت در دستگاه باعث جلوگیری از آسیب دیدن اینورتر و بار مصرفی میشود.

5-دارای 2پریز خروجی:در خروجی دستگاه دوعدد پریز قرار داده شده تا بتوان همزمان دودستگاه مختلف را به اینورتر وصل کرد.

6-دارای پورت USB فست شارژ:اینورتر ایلکو مجهز به ماژول  USB فست شارژ می باشد که با اتصال پورت USB به این خروجی میتوان از آن برای شارژ تلفن همراه و یاسایر لوازم سازگار با پورت USB استفاده کرد

محصولات مشابه