مبدل افزاینده 30 آمپر 12 ولت به 24 ولت جدید
مبدل افزاینده 30 آمپر

راهنمای مشتری

سفارش از واتس اپ

مبدل افزاینده 30 آمپر 12 ولت به 24 ولت جدید

این دستگاه مبدل ولتاژ DC-DC Switching Converter توانایی افزایش ولتاژ تا میزان حداکثر 30 آمپر را به کاربر ارائه می‌دهد. باید توجه اکید داشته باشید که در درازمدت فقط باید 21 آمپر از این دستگاه دریافت کرد و این 30 آمپر مربوط به استارت آغازین است. در واقع کاربر می‌تواند برق 12 ولت DC را به این مبدل به عنوان ورودی Input داده و برق با ولتاژ 24V مستقیم DC را دریافت نماید. این تبدیل ولتاژ با استفاده از انواع ماژول مبدل ولتاژ یا ماژول افزاینده ولتاژ نیز امکان پذیر اما نکته این است که معمولا ماژول های افزاینده دارای شدت جریان خروجی بسیار پایینی هستند.

روش استفاده، شدت جریان و سیم‌ها

 یک نکته مهم که باید در این زمینه در نظر گرفته شود میزان تلورانس مبدل های سوئیچینگ است که در این دستگاه تبدیل 12 به 24 ولت حدود 35% است. به این معنا که در جریان کشی حداکثری به صورت لحظه‌ای برای یک ثانیه 30 آمپر و در درازمدت نهایتا باید از دستگاه 21 آمپر دریافت شود به این شرط که از سیم‌های بسیار ضخیم 2*4mm در برق کشی استفاده شده باشد.

ویژگی ها

 عبور جریان از المان های الکترونیکی موجب تولید گرمای زیادی میشود واین گرما باید به گونه ای دفع شود تا موجب آسیب دیدن  برد نشود.در تکنولوژی جدید مبدل های ایلکو از هیت سینک های موثر و قوی استفاده شده است تا عمل کنترل دما به خوبی صورت بگیرد،که این کار باعث افزایش قابل توجه عمر مبدل ها میشود.

این نوع مبدل در برابر اتصال کوتاه در خروجی مقاوم است وبا وقوع اتصال کوتاه در خروجی مدار خاموش میشود تا آسیبی به دستگاه های متصل شده به مبدل نرسد.

از سایر ویژگی های این نوع مبدل میتوان به حفاظت اضافه بار و حفاظت ولتاژ خروجی اشاره کرد.

سایر محصولات

مبدل های افزاینده 12ولت به 24ولت شرکت ایلکو در انواع مختلفی وجود دارند که میتوانید متناسب با نیاز خود انتخاب کنید،همچنین در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با قسمت پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

سایر انواع مبدل های افزاینده 12به24 ولت عبارت اند از: