مبدل افزاینده 15 آمپر 12 به 24 ولت جدید

راهنمای مشتری؟

سفارش از واتس اپ

مبدل افزاینده 15 آمپر 12 به 24 ولت جدید

این دستگاه(مبدل افزاینده 15 آمپر) مبدل ولتاژ DC-DC Switching Converter توانایی افزایش ولتاژ تا میزان حداکثر 15 آمپر را به کاربر ارائه می‌دهد. باید توجه اکید داشته باشید که در درازمدت فقط باید 10 آمپر از این دستگاه دریافت کرد و این 15 آمپر مربوط به استارت آغازین است. در واقع کاربر می‌تواند برق 12 ولت DC را به این مبدل به عنوان ورودی Input داده و برق با ولتاژ 24V مستقیم DC را دریافت نماید. این تبدیل ولتاژ با استفاده از انواع ماژول مبدل ولتاژ یا ماژول افزاینده ولتاژ نیز امکان پذیر اما نکته این است که معمولا ماژول های افزاینده دارای شدت جریان خروجی بسیار پایینی هستند.

روش استفاده، شدت جریان و سیم‌ها

یک نکته مهم که باید در این زمینه در نظر گرفته شود میزان تلورانس مبدل های سوئیچینگ است که در این دستگاه تبدیل 12 به 24 ولت حدود 35% است. به این معنا که در جریان کشی حداکثری به صورت لحظه‌ای برای یک ثانیه 15 آمپر و در درازمدت نهایتا باید از دستگاه 10.5 آمپر دریافت شود به این شرط که از سیم‌های بسیار ضخیم 2*4mm در برق کشی استفاده شده باشد.

افزایش آمپر با موازی کردن و خنک کنندگی

یکی دیگر از راه‌های افزایش آمپر این دستگاه موازی کردن دو مبدل 15 آمپر افزاینده 12 به 24 ولتاست. با موازی کردن دو عدد از این دستگاه می توان میزان شدت جریان را تا نزدیک به 21 آمپر بالا برد. نکته دیگر درباره این دستگاه نکته مهم استفاده از مواد پُرکننده پلیمیری درون دستگاه است که به صورت کامل انجام شده و با این شرایط انتقال دما به بهترین شکل از قطعات به بدنه فلزی هیت سینک آلومینیومی انجام می شود و نیازی به استفاده از فن نخواهد بود.  البته همین مورد باعث خواهد شد که دستگاه ضد ضربه و ضد آب نیز باشد.

سایر محصولات

مبدل های افزاینده 12ولت به 24ولت شرکت ایلکو در انواع مختلفی وجود دارند که میتوانید متناسب با نیاز خود انتخاب کنید،همچنین در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با قسمت پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

سایر انواع مبدل های افزاینده 12به24 ولت عبارت اند از: